Olen hankkimassa läskipyörää halvemmissa tahtoo olla painoa aika lailla enemmin kalliissa malleissa,ei olisi varaa mahottomasti sijottaa.Mitä haitta tekiöitä tosta painosta ajetaat missä vaan asvaltti,metsä polut yms.Onko kulun puolesta eroja ja paljonkin?kömpelömpi varmaan monissa paikoin??Talvi ajo,kesällä yms olis kiva saada tietoa.