Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 20214 vuotta Onko kellään kokemusta miten Scwalben Ice Spakerit istuu Bontragerin tms tubeless ready vanteisiin tai onko se ylipäätänsä mahdollista ulkokuminprofiililla? Itselläni Bontrager Line comp 30 TLR 29 ja mistään ei löydy asiallista tietoa saisiko tähän mitään nasta ulkokumia. Kiitos etukäteen avusta!
Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 20224 vuotta Talvikelit on kohta taputeltu mutta kyllä ISP toimii tuon vanteen kanssa. Se istuu sitten todella tiukasti ainakin oman kokemuksen mukaan, rengasta oli jopa vähän vaikea saada pois vanteelta. Mulla on vanteessa ollut se Bontragerin oma tubeless-vannenauha, joka taitaa vakiona ollakin nykyään kaikissa Bontragerin vanteissa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään