Jump to content
ESTETTY

Apuva! Ketjusuoja/ohjuri deore xt mt.8000. 1x11. kampisarjaan ?


Izos

Recommended Posts

Terve! 

Tuli vähän tenkkapoo kun ostin uuden kampisarjan ja nyt täytyisi hankkia jostain suoja/ohjuri rattaalle. ratas on 34T. en vaan löydä tuohon sopivalla pulttijaolla oikeeta. 96mm. 

Mistäköhän moinen. rungossa ei ole mitään kiinnityksiä ohjureille. 

Voiskohan joku viisaampi kertoa. ja oiskohan mahdollista löytää ohjaava suoja. joka siis olisi kummallakin puolella ketjua. joskus ainakin dirtissä niihin törmäsi. hankin luultavasti myös ohjurin jotta saan ketjun pysymään rattaalla. 

Sitten toiseen kysymykseen. keskiö putki on 68mm ja pressu laakereilla. nyt paikalle tulee hollowtech 2. 68/73. Tarviinko välikkeitä kun tuo ketjulinja kuuluisi olla 50,4mm? 

Onkohan tämä sopiva? https://www.bikester.fi/pyoranosat/rataspakka-ketjut/ketjunohjuri/309206.html

Link to comment
Share on other sites

Runko on "Kökköpöö en kerro" Halppis kökkö. Mutta ihan asiallinen runko kun sen maalaan. Runko on etujousitettu malli. rungossa ei ole ISCG05 kiinnityksiä. Ihan ratas suojaa olen hakemassa eturattaalle. niin ettei ole kokoajan lahkeet ketjuissa ja ratas ekassa kivessä. itse ajattelin ostaa sitten ratassuojan kanssa runkoputkeen kiinnitettävän ohjurin yläpuolelle ja tarvittaessa alapuolelle. en tiedä onko muuta hyötyä kun että pitävät ketjut paikoillaan kun on vaan etujoustollinen runko. 

Link to comment
Share on other sites

Toihan olis jeba. Laitetaanko toi kiinni sit keskiö laakeriin vai mites ton kiinnitys. vai tuleeko jotenkin muuten gines? Mä huomasin että ois myöskin pelkkiä levyjä jolla sais sen iscg05 kiinnityksen. samalla kiinnityksellä kun toi on. 

juu siis tulee tosiaan tonne laakerin väliin. ton mä hommaan. Tänks inffosta!

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.