Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 20179 vuotta Oon ostamassa uutta 29+ pyörää ja kyselisin, että onko kellään kokemuksia Trek Stache mallista? tällä hetkellä olis tähtäimessä stache 5 tai 7, kumpaan kannattais siottaa?? vai ei ollenkaan?
Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 20179 vuotta Yhden lenkin ajanut 2016 vuoden Stache 7:lla (se liila). On kyllä hauska laite, etenkin jos tykkää ajaa kovaa. Lyhyellä chainstayllä taittuu mutkiin oikein hyvin. Ei tuosta nyt mitään huonoa tullut mieleen yhden lenkin perusteella. Uudessa Stache 5:ssä on näköjään ohkaisemmilla liukuputkilla oleva keula. Voi toimia ihan OK paitsi jos kuski on iso kokoinen.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään