Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

White RR Aero Killer 16 disk

Featured Replies

Kirjoitettu

Hei

Minulla on White RR Aerokiller disk 16 maantiepyörä, Shimanon 105 vaihteistolla. Ajettu alle 200 km. Kahdessa eri huollossakaan ei takavaihtajan kaikkia rattaita saatu toimimaan kunnolla. Ylin tai alin ratas, säädöstä riippuen, ei meinaa mennä päälle.Muistaakseni jossain testissä on moitittu vaihteistoa nihkeäksi. Kahdessa eri ammattihuollossa on epäilty, että ketjulinjassa tai vaijerin läpiviennissä on joku vika. Olisiko kyseessä tyyppivika? Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? Muutoin pyörä on Ok.

Kirjoitettu

Ostappa uudet vaijerin kuoret ja vaijerit, saattaa auttaa. Itse käytän shimanon sp41 kuorta ja tietysti tiivistettyjä vaijerin päitä. vaijerit on mitä tahansa ruostumatonta terästä.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Onni onnettomuudessa on se, että ostin pyörän keväällä XXL:stä, jossa kolmen vuoden huolto sisältyy hintaan. Vien nyt pyörän heidän huoltoon. Jospa osia vaihtamalla pyörä saadaan kuntoon. Vaihtoehtoisesti saan sen vaihdetuksi toiseen pyörään. XXL kyllä vastasi reklamaatioon asiallisesti ja he lupasivat panna asian kuntoon. Whiten hiilikuiturunko on hinta/laatu suhteessa todella hyvä. Minulla on myös Cannondalen Caadx cyklokrossari, jossa shimanon 105 on toiminut hienosti. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.