Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 20169 vuotta Tori.net:issä taas kaupitellaan carboni Santa Cruz:eja 2000€ ja tonniin tippuu kysymällä. Kuvat on kopsattu Ebaystä tai Pinkbikestä. Sama herra kauppaa myös Herman Millerin tuoleja yms. arvotavaraa. Raha juoksee (tavara ei) En viitsi noita feikkinimiä tähän luetella ettei liata jotain oikeasti sen nimistä heppua, mutta privana voi kysellä jos kaupanteossa epäilyttää. Tallaiset tekaistut firmat löytyy taustalta. Domainit varattu 24.5.2016 ja molemmat samana päivänä. Ei muutenkaan tunnu rakettimiehiä olevan. (en laita suoria linkkejä ettei huomaa heti, että tältä sivustolta linkataan noihin) landtechnikgmbh pistecom gateway-parcel-group pistecom Alempi on kuljetusliike jonka avulla mankeli heilahtaa 3päivässä saksasta meikäläisen porstuaan. 3päivää koeajo aikaa jonka jälkeen ilmoitus kuljetusyhtiöön, että voivat luovuttaa kauppasumman myyjälle. Olkaahan tarkkana, ei ne aina näin näkyviä ole **edit: Wladit Schulz oli herran germaani nimi mutta torissa suomalaisella nimellä ilmoitukset
Kirjoitettu 13. Elokuuta, 20178 vuotta Näistä havainnoista kannattaa/pitää tehdä aina ilmoitus Tori:n ylläpidolle. Ei ole iso vaiva lähettää yhtä e-mailia, joka voi pelastaa monen ostajan rahat. Itse tehnyt iloituksen parikin kertaa ja saanut sitten ylläpidota kuulla että sulkevat näiden huijareiden käyttäjätunnukset, ottavat ip -osoitteita ylös jne poliisia varten.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään