Kirjoitettu 10 tuntia sitten10 h Tuossa ollut tuo jo vuoden ajan, mutta ei ole juurikaan ollut käyttöä.Mutta, onkos tuo ilmaisversio riittävän kelpo satunnaiseen reittisuunnitteluun ja navigointiin? Eli onko siellä jokin miina, joka lopulta romuttaa koko ilmaiskäytön?Mitä nyt tuota taas silmäilin, reittisuunnittelu onnistuu luurin näytöllä, vaivalloisesti, mutta kumminkin.Sitten yritin ladata sovellusta PC:lle, mutta kohtasin luottokorttikyselyn.Sitten hoksin avata tuon selainversion ja voilá, näyttäisi toimivan!? Näyttäisi jatkuvasti kyselevän piparihyväksyntää, mutta niistä pääsee pienellä selainkikalla lopullisesti eroon.En nyt ehtinyt tarkemmin perehtyä, mutta vaikuttaisi, että siellä voisi tehdä reittisuunnitelman pilveen ja navigointi pyörimään luuriin taskussa ja täti huutelemaan kuulokkeisiin ohjeita mihin päin pitäisi milloinkin kääntyä? No, mun ympyrät toki niin pieniä, että osun ilman opastustakin, mutta kun koluaa seutukunnan pienimpiä kärrypolkuja, niin silloin tuo on hyvä. Aiemman kokemuksen mukaan, karttasovellus tuntee myös metsäpolut verrattain hyvin.
Kirjoitettu 3 tuntia sitten3 h Ei oo komoottiin vastausta. Itse käytän bergfex.de/at/it (Com löytyy myös). Juutuubi pläjäytti mulle osmand navigation appia. Kokeilua kehiin.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään