Kirjoitettu 27. Maaliskuuta27. Maalis Maksaa lähes satkun tunti, mitä katoin + ite en saanut mitään hyötyä. Eihän se rikkaalle urheilijalle tunnu missään ja yhteiskuntahan noikin maksaa, niinkun kaikki leikkaukset ja kalliit matkat sun muut. Me tavikset maksetaan kaikki ite, ei saada ilmaista ruokaakan. Itseasiassa me maksettiin veroillamme noi sun fysioterapiatkin ja kisaura. Tekoäly onneksi antaa hyviä ohjelmia kehonhuoltoon, jotka oikeesti toimii. Muokattu: 27. Maaliskuuta27. Maalis, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 28. Maaliskuuta28. Maalis Kirjoittaja ^ sain sen käsityksen että oli iäkkäämpi henkilö ja kuntoittavaa venyttelyä, ja olisi juurikin neuvontaa kaivannut. No, viimeksi kun kävin hierojalla , se oli jotain 20e käynti. 20 vuotta sitten... Nythän "huippu-urheilijat" pääsee heti magneettikuviin kun on "tuntemuksia". Lennetään kisoista kotiin ja sitten...eikun mä haluunkin hiihtää sen 50km. Ja voivat keskittyä vain ja ainoastaan siihen urheiluun. Tuntuu että mitä enämpi varomista ja äärimmäisiä toimenpiteitä ettei nyt vaan tule kipeeksi. No silloinhan sitä nimenomaan tullaan kipeeksi. hmmm...koska mä olen viimeksi ollu kipee? En muista, ainoastaan kun koronarokotteista tuli järkyttävä olotila ja kaikki mahdolliset sivuoireet. No otetaanpa vielä tämänaamuisesta lehdestä --- Ihminen soitti 116117 eli hoidontarpeen neuvontaan. Kovasti oli tarjottu digiklinikkaa silmätulehdukselle, ja soittajalla ei ole mitään käsitystä koko digistä ( niin, meitä on porukka vanhoja jääriä ) Toisekseen, miten silmätulehduksen voi digillä todeta ( joo lähetä kuva ...) Paljo on myös purnausta työkyvyttömyyseläkkeelle pääsystä, tai siis ei pääsystä kun Kela ja vakuutusyhtiö ei usko. Niin, on todella vaikeeta saada se eläke vaikka selkä, tai jalkakipujen takia. Masennusahdistusoireilla onnistuu suhteellisen helposti. Mutta kääk! sentään, nainen hukkunut avantouinnillaan! ( ylen uutisikkuna ) jatkan pulahdusta pitäen kaiteesta kiinni, näin laihana en uskalla uida kun viime vuonnakin ongelmia kylmän veden kanssa. Pitänee ostaa kellukkeet tms. Muokattu: 28. Maaliskuuta28. Maalis, käyttäjä: tempokisu tarkennus
Kirjoitettu 28. Maaliskuuta28. Maalis 8 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: hmmm...koska mä olen viimeksi ollu kipee? Tämä ! 😗 Ihmeparaneminen eläkkeen myötä ? Avantouinnista: Voisiko sitoa punaisen narun kaiteeseen ja itseensä ? Muokattu: 28. Maaliskuuta28. Maalis, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 28. Maaliskuuta28. Maalis Kirjoittaja Anteeksi, mutta olisi näköjään pitänyt tarkentaa, vaikka kyllä te oikeesti tiedätte mitä tarkoitin. En mä muutenkaan kylmään veteen kun kastautuminen ehkä noin 10 sekuntia.
Kirjoitettu 31. Maaliskuuta31. Maalis Kirjoittaja 28.3.2026 klo 13.10, alpensau kirjoitti: Tämä ! 😗 Ihmeparaneminen eläkkeen myötä ? Avantouinnista: Voisiko sitoa punaisen narun kaiteeseen ja itseensä ? Ja tämä on aikuisen kirjoittamaa ?
Kirjoitettu 1. Huhtikuuta1. Huhti Kirjoittaja Hei voitaisinko neuvotella joku kompromissi? Olen ylivoimaisesti eniten kirjoittanu suhteessa sallittuihin topicceihin. Enkä edelleenkään tiedä miksi mut on heitetty roskakoriin ( terveisiä Vesalle, ei ole kerrottu miksi ). Ja viestejä on poistettu etten vahingossakaan yllä... Koska ylläpitäjä voi ehdä mitä haluaa, että olisiko joku mukava arvonimi? Kun mun nimimerkki "tempokisu" oli aikoinaan erään palstalaisen kirotusvirheen ansiosta ff että kiitos kovasti. Meillä perheessä on kovin paljo sairastelua, että kyllä pelottaa, ja on miettiny mikä se on tärkeintä; se ei ole raha vaan rakkaus läheisiä ja luontoa kohtaan.
Kirjoitettu 2. Huhtikuuta2. Huhti Kirjoittaja Vai että oikein "Sulon sateenvarjon alla" ...minä tässä hupullisessa sadetakissa. Totesin taannoin että on julmaa tuhota/varastaa metsästä pieni linturuokinta. No, kyllä niitä julmia ihmisiä riittää...on vaikeeta korjata virheitään, jos ei kerrota mitä on tehny väärin. Varmaan olla olemassa..
Kirjoitettu 2. Huhtikuuta2. Huhti Kirjoittaja ^ mitäh, se oli joku pska telkkariohjelma ajalta "kivi ja käpy". On ihan tervettä tunnistaa ja tunnustaa omat heikkoudet. Tosin joskus ne ajan myötä kääntyvät voimavaroiksi . Sitä ei aina heti ymmärrä, mutta myöhemmin toteaa että näinhan siinä pitikin käydä. Kävin myös terapiassa ja hartaustilaisuuksissa. Fyysinen kunto on ihan nollassa, mutta henkisesti koen että ...mikään unelma ei ole poissuljettu. Kiitos luontokokemuksien, ja tässä on vaikka mitä projektia tulossa...Nakkilaan, kututalkoisiin, lintukävelyille kun nyt autokin on käytössä. Elopainoa vaan pitäisi nyt saada lisää... terveisin, paikallislehden toimittajan mukaan "taidokas lintukuvaaja" 🤣 Muokattu: 2. Huhtikuuta2. Huhti, käyttäjä: tempokisu tarkennus
Kirjoitettu 2. Huhtikuuta2. Huhti Luitko sä nyt sitä ketjua? Siinä monta kertaa ihmiset kertovat sulle mitä teit väärin. Josset tosta vieläkään tajua, niin sit et tajua 😄
Kirjoitettu 2. Huhtikuuta2. Huhti Kirjoittaja Mitäs mun pitäisi nyt sitten lukea, jotain ikivanhaa juttua. Tässä on eläkeläisellä ollu kiirettä... Olen kuitenkin iloinen että pahin masennus helpotti ja erityisesti sitä että sain elämänhaluni takaisin. Eikö se voisi riittää? Muokattu: 2. Huhtikuuta2. Huhti, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 2. Huhtikuuta2. Huhti 1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti: on vaikeeta korjata virheitään, jos ei kerrota mitä on tehny väärin. Varmaan olla olemassa.. Niinkun tohon viittasi, mut anna olla. Ihan tosissani mietin joskus että sun täytyy olla joku pilailuhahmo. Sori kun yritin taas jeesata, poistun.
Kirjoitettu 2. Huhtikuuta2. Huhti Kirjoittaja 1 minuutti sitten, tommi2 kirjoitti: Niinkun tohon viittasi, mut anna olla. Ihan tosissani mietin joskus että sun täytyy olla joku pilailuhahmo. Sori kun yritin taas jeesata, poistun. Pilailuhahmo? nyt en kyllä ymmärrä. Olin pitkään ( jotain 58 vuotiaaksi )epävarma itsestäni ja häpesin ( ulkonäkö ) mutta en mä nyt mitään korjausoperaatiota alkaen 10t euroa, anti olla tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Jokainen ihminen on omanlainen, me ollaan erilaisia ja hyvä niin. Olen itseni suhteen hyväksyny että oon tällainen, eikä se estä luontoharrastusta. Niinhän sitä nahkiaisistakin sanotaan että joko tykkää tai sitten todellakaan ei - välimuotoa ei ole. Siinä kututalkoissa Hämeenkyrön Turkimusojalla löytyi pikkunahkiaisen toukka. Erittäin hieno ja tärkeä kokemus! ~
Kirjoitettu 9. Huhtikuuta9. Huhti Kirjoittaja Joo. Lidlistä ostin 2 perliininmunkkia. Laitoin omiin pusseihinsa, kassalla sanoin että 2 perliininmunkkia. 2.80e Mitäh? no mä maksoin kun olin ne pussiin ottanu. Sitten mietin....hei kassaneitokainen ymmärsi että molemmissa pusseissa oli 2 munkkia ( 0,68e kpl ) lisäksi olin asetellut munkit siten että päälynen on yläpuolella....kassaneitokainen survaisi toisin ja tästä huomautin että älä nyt tollee laita...vaan näin. Toinen ihme että paikalliskameraliikkeessä ei tiedetty yhtään mistä kamerani ( mustaa etsimessä, ei laukaise ) ongelma voisi johtua. Honasin sen sitten ite. Pääsisikö hommiin kerran viikossa ongelmanratkaisuneuvojaksi ja 😄 Kun samalle viikolle tulee useampi iso maksu ( auton käyttömaksu, hammaslääkäri ja pari muuta...) on pakko laskea tilisaldo-tavoitetta tuhannella eurolla. Voisi tietysti syödä vaan puuroa, vihanneksia menee päivässä ehkä 100g muutenkin. Äskön ostin isomakkarapaketin ja jauhelihamakaronilaatikon yhteensä 3e. Mitä ilmeisemmin kävelen nälissäni unissani. Olin nimittäin ottanu turskapalan pakastimesta, eli nyt se on tämän päivän ruoka. Pari yötä sitten olin käyny syömässä jäätelöä. Silmälasit ei-oikeilla paikoillaan, mutta onneksi löytyivät. Pitääkö mun köyttää itteni sänkyyn etten pääse heräämättä häröilemään...
Kirjoitettu 9. Huhtikuuta9. Huhti Kirjoittaja ### sain aamulla tosikivoja kuvia pesäänsä valtaavista lokeista. No ne ei ole muistikortilla, menikö nyt niin että "ota kuva ilman muistikorttia" perhule sentään. Sain sentäs kameran toimimaan, ja toisella käyntikerralla sain kuvat pikkuvarpusista. Nukkekuvat epäonnistui, taustalla pilvilauttaa joka ei tähän kuvaan sovi. Hohhoijaa, että harjoitukset jatkuu. Sentäs ei tarttenu Tampereen kamerakauppaan lähteä...
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään