Kirjoitettu 10. Helmikuuta10. Helmi Kirjoittaja Se alkoi jo, painonhallinta ei ollu haasteena... Tänään(kin) oikein odotin kun pääsee pulahtamaan avantoon 🐬 tuntuu joka kerta paremmalta ja pystyny pidentämään aikaa ( lähtö 2s )kun olen vedessä. Ensi syksynä tulee lisää haasteita 😄 o syö nahkiainen o pirkanmaalaisille, käy kerran KVVY kututalkoissa ~ näissä tyytyväisyystakuu ~ Muokattu: 10. Helmikuuta10. Helmi, käyttäjä: tempokisu haasteita
Kirjoitettu 11. Helmikuuta11. Helmi Kirjoittaja Avannossa käynti. Jouduin tekeen menomatkalla lisälenkin kun mummut autollaan aallonmurtajalla ( eka porukka tulee noin 8 maissa ja seuraava hieman myöhemmin.) En mene samaan aikaan. Mutta mikä ihme viivyttää? ovat ensin pukukopissa 15 minuuttia ja vaatteiden vaihto sama. Mä olen varautunut ja uikkarit on alla, laittelen hanskoja jo etukäteen. Menee ehkä puoli minuuttia kuoriutua päälyvaatteista, ja sitten katautumisen jälkeen mahdollisimman pikainen uikkarin riisuminen ja ulkovaatteet ylle, sekin alle minuutin. Tuli muuten ihan Fingerpori mieleen, kun sielläkin Murikka joutuu todistaan tietokoneelle että "olen ihminen" 😂 ja sitten paiskottiin töitä... Pelästyin itsekin eilen illalla, totesin sitten että pakko se on ottaa yöpalaa, välipalana sipsit ja suklaa. ns. terveellisellä ruoalla painonhallintaprojekti ei etene. "pala nielussa" ja 2 päivää syömättä kiinteää ravintoa ( jäätelökään ei menny ) kostautui. Eilen hartaushetkosella pastori ...että syötkö mahdollisimman terveellisesti ja vältät näitä just sipsejä ja jäätelöä...olisin niin halunnu siihen välihuomauttaa että ei, kaikkea voi syödä kohtuudella. Mahdollisimman terveesti tulee olemaan vankilassa itelleen, ja seuraakin ei-terve kroppa ja mieli. Oli puheessa myös tuntea valo ja Jumalan johdatus. Kyllä.
Kirjoitettu 11. Helmikuuta11. Helmi Pappi yrittää torjua pirua huolellisesti. Mitä Jesse ja kaverinsa söivät ? Saako noista aineksista uskovaisten ravintopyramidin ? Epäilen, että kilpailija grillaa kassleria.
Kirjoitettu 12. Helmikuuta12. Helmi Kirjoittaja Isäni "Sotilasmuistoja" -kirjanen, jossa valokuvia ( ryhmäkuvista, joista lapsena etsi isi! ), isäni piirtämiä kuvia (ne on hienoja ( jäi yksi lahjakkuus käyttämäti, mutta sentään tekstaus jäi ) ja kaikenlaisia hassuja juttuja. Mieleen on jääny ainakin toi "pirun torjuntajoukot" 😄 Ja se kun majuri oli poissa, sotapojat sai inspiraation isä pukee majurinvaatteet ja toinen ottaa kuvan. Siitä inspiroituneena
Kirjoitettu 12. Helmikuuta12. Helmi Ennen sanottiin, että jos sota menee tasan, niin sitten vertaillaan sotilaiden vaatekomeroita. Se, jolla on paremmat pinkat, voittaa. Mut voihan se olla niinkin, että lasketaan osapuolten kunniamerkit ja se voittaa, jolla niitä on enemmän.
Kirjoitettu 12. Helmikuuta12. Helmi Kirjoittaja 31 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: Sotilaalla vähän pitkähkö tukka... onkin tyyli "majuri" ja kun käytin samaa nukkea muissa teppo-kuvissa, nämä on "inspired by" ( äh, olisi pitäny ottaa mallikuva mukaan...) miten ihmeessä olen osannu ottaa taustakangaskuvan ilman pahempia varjoja... Mukavia projekteja kun silloin inspiraatio oli jotain muuta kun mitä nyt, vähän menee pakkokuvaukseksi mutta teen ne projektit mitä aioin, juuri tuossa laittelin "ei-kuvatut" ja sieltäkin otin pari nukkea pois, sellaiset asut ja korut etten uskalla viedä ulos, ja sisäkuvia en osaa.
Kirjoitettu 12. Helmikuuta12. Helmi 8.2.2026 klo 13.06, tempokisu kirjoitti: EIKÄ!! Lindsay Vonn. Koska on joku urheilija on onnistunut toisessa tai kolmannessa tulemisessan? ( ja kriteerinä sama laji ) ei onnistunut Therese Johaug... Sinun mielestä L. Vonnin toinen tuleminen ja T. Johaugin toinen ja kolmas tuleminen olivat pannukakkuja? Alan kallistua äitisi epäilyksiin, että nappailet tulilientä.
Kirjoitettu 12. Helmikuuta12. Helmi Kirjoittaja ^ loppujen lopuksi ostin samaa nukkea enempi, kun en harrasta nukkeitten vaatteidenvaihtelua. Eli sama nukke, samanlailla laiteltu hiukset ja kaikki nyt omissa asuissaan. ***** En olisi uskonu että suomalaiset naishiihtäjättäret on .....onneksi Diggins sai mitalinsa 🥉 Mikä juttu tää on että joka kerta pitää todistaa olevansa ihminen, mitä jos en ole? Muokattu: 12. Helmikuuta12. Helmi, käyttäjä: tempokisu olen ihminen?
Kirjoitettu 13. Helmikuuta13. Helmi Kirjoittaja " olen ihminen " Pirteä pakkasaamu ja perjantai 13.2. eli hyvä päivä ( oikeesti, jos saa valita otan numero 13 ) Ensin isälle syntymäpäiväonnittelut, ja kas...nimipäiväonnettelut Sulolle, ☕ 🙂 nyt osuvasti kaffitellaan.
Kirjoitettu 13. Helmikuuta13. Helmi 17 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Mikä juttu tää on että joka kerta pitää todistaa olevansa ihminen, mitä jos en ole? Onhan täällä pseudonyymi PuuroKattilakin. Anna palaa vaan.
Kirjoitettu 13. Helmikuuta13. Helmi Kirjoittaja testing... Sitä säälien muistaa kun -20 astetta mikään este ollut pyöräillä satanen 🥶 nyt kävelylle voi lähteä ... En edes muista mitä kamppeita laittaa ylle kun lähtee ajamaan, tässä on puolitoista vuotta ajelusta ja muutama kuukausi sitten totesin että on liian raskasta, ei tule kun kylmä ja kaatuilee kun vauhti loppuu pienessäkin ylämäessä. Katsoin mitä viime vuonna tähän aikaan olen tehny; kävelly puolet siitä mitä nyt, jännittänyt ja hermoilua...no nyt on kuitenkin vähemmän sitä hermoilua. Tosin myös omapainoa.. Kuva 2011 talvi, kirjoittanu kuvan viereen että...20 asteen pakkasella voi vielä vakiolenkin ( 104km) ajaa. Kas, äitini kutomat isot tumput käytössä edelleen rukkasten päällä.. Kääk sentään...miettii että olen käyny Nakkilassa useita kertoja syksyllä vuodesta 2018, ja samoin kututalkoissa. Kypärän otin käyttöön 2017 kaatumisen jälkeen ( kisoissa käytin )
Kirjoitettu 14. Helmikuuta14. Helmi Kirjoittaja 😂 repesin nauraan lukiessani tämän päivän Fingerporia. Murikalla on "syömäkravatti", ja minulla "syömäpaita". Aina menee sottailuksi... T-paidan elinkaari: "pyhä"paita, arkipaita, syömäpaita/ alupaita ulkoilussa/ avannonjälkeen > ja sitten ihan rättinä. Siis tuolla on jotain 100 nahkis/lokki- teepaitaa ja niitä hienoja en uskalla edes käyttää. Hienommista paidoista on tuplat tai triplat. Just kokeilin, vuonna 1983 ostamani "Lasse-jänis"teepaita mahtuu, mutta aika kiree ja jää kisamuistoksi.
Kirjoitettu 14. Helmikuuta14. Helmi Kirjoittaja ^ ja taas ala-arvoista kommenttia, kertakaikkiaan. Mikä teitä ukkoja vaivaa ( vs. Vesan kunnianloukkauus- kommentti ) Vaatteilla tuon ilmi harrastukseni ja inspiraationi. Ja nahkiainen kirjaimellisesti taipuu moneen.......
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään