Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tilaaminen UK:sta?

Featured Replies

Kirjoitettu

En ole tilannut Brexitin jälkeen englantilaisista kaupoista. Mitens homma menee nykyisin? Täällä ostoksesta vähennetään brittiläinen alvi, mutta missä vaiheessa suomalainen alvi lisätään? Sakujen Amazon lisää saksalaisen alvin päälle 6,5 % kassalla, jolloin tulee suomalainen riistoalvi näkyviin.

Kirjoitettu

Kerran olen tilannut ja tuli ilmoitus että tullaa... sitten siitä älyttömän huonosti mitään sisältävästä luettelosta ettimään edes vähän sinnepäin muistuttavaa artikkelia. Mun ostos oli noin 50e joten ei tullia, mut alvi tuli, tämän maksettua piti vissii maksaa vielä postille jotain ja sitten se tuli himaan. En oikein viitti tilata. Kun brittikamu oli vielä hengissä ton joutu täytteleen lahjoistakin mitä se lähetti ja arvioimaan niiden hintaa tms. 

Villiä huhua olen kuullut että jotkut putiikit hoitais ton ite.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Minä tilasin juuri ebay.de kautta darts-tikat, jotka tulevat brittiläisestä kaupasta. Voin kertoa kohta lopputuloksen, kun olen saanut ne kotiin saakka mutta vaikutti siltä, että perivät suomen alvin jo valmiiksi ja tulleja ja veroja ei tule lisäksi. Hoitavat sen jotenkin valmiiksi. Tilauksen arvokin oli kyllä alle 50 euroa. 

Nyt olen laittamassa vielä toista tilausta kaupasta dartscorner.eu ja se on englantilainen. Ilmoittavat sivuillaan, että alle 150 euron ostoksissa perivät alvin ja mulle ei tulisi lisäkuluja. Yli 150 euron ostoksissa taas eivät peri alvia ja saan hoitaa verot ja tullit sitten itse.

https://www.dartscorner.eu/pages/shipping

When we ship orders to individual customers (retail orders) to EU countries and the order value is under €150, we charge you VAT at the relevant tax rate for the delivery country. Therefore, you will not be liable to pay any local import duties when taking receipt of the delivery.

When we ship retail orders with a value over €150 or to businesses (trade orders), to EU countries – we do not charge our local tax (VAT). However, you are liable to pay any local import duties when taking receipt of the order.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Tulivat suoraan kotiin ilman lisämaksuja nuo ebay.de kautta tilatut tikat Englannista. Mutta niissä oli siis valmiiksi Suomen alv-perittynä. Ja hyvät tikat ovatkin. Jäi eilen niukkaakin niukemmin eka 180-tulos tosin saavuttamatta. 

darts.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.