Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Alakooli

Featured Replies

Kirjoitettu

Säästösyistä asentelen runkoon 1 1/8 putkella olevaa keulaa, vaikka tuossa on tapered-laakeri. Alakooli on luonnollisesti väärä ja en ole löytänyt enää ennen käyttämääni universal-reduceria, eli vaan holkkia joka laajentaa putken. Sen sijaan löysin alakoolin joka sopii, asentui jämäkästi, mutta vertailussa laakeria (tälläistä sealed... onko ne nyt konelaakereita?, eli ei kuulat näkyvissä) vasten tuleva viiste on tässä uudessa alkuperäistä halkaisijaltaan kapeampi. Onko tuossa mitään riskiä että se rikkoo laakerin? Kun ajattelen niin tuskin toi paino on laakeria vasten muutenkaan... vai onko?

Kirjoitettu

En mä valittavasti osaa sanoa/auttaa. Mutta tästä tuli mieleen se, että mulla on iät ajat sitten ostettu täysin käyttämätön Chris King ohjainlaakeri suoralle 1 1/8 keulalle mutta siitä setistä puuttuu just crown race eli eikä se ole suomeksi tuo alakooli (joka tulee keulan kaulaputkeen). Siis olen harkinnut myyväni sen kun siitä vois saada ihan isot rahat (maksavat 200 euroa) mutta crown racen puutos vähän hankaloittaa myyntiä. Mulla oli vuosia tuo laakeri kotona hukassa ja en tiedä mihin se alakooli on joutunut. Vai eikö niitä edes tule mukana. En muista.  https://chrisking.com/collections/nothreadset/products/headset-nothreadset

Ehkä mun kannattaa vain säästää sitä vielä vaikka toiset tarvittavat 10 vuotta josko mulla on joskus joku makea retromaasturi johon sen saan asennuttaa. Vaimon 15-vuotta vanhaan täpäriin se kyllä sinänsä kävisi. 

edit. Näköjään 35 eurolla sellaisen saisi uuden https://www.bike-components.de/en/Chris-King/Baseplate-Stainless-Steel-Crown-Race-1-1-1-8-p13100/?o=1000009813-silver-1-&delivery_country=FI&channeltype=pmax&upid=google&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=20090656939&utm_content=&utm_term=&gclid=CjwKCAjw5qC2BhB8EiwAvqa41ixfPOilGfKhfa6S2I_SjraWF5roKNNHrlRsOWbFYxFu0GtckXI2uhoCPxQQAvD_BwE

Ja he käyttää nimeä base plate

Muokattu: , käyttäjä: Densen

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Itse itselleni vastaten, näköjään haittaa toi väärän kokoinen. Ajoin sellasen vähän päälle tunnin helppoa maastoa/tietä ja hokasin että laakerin yläosa irvistää vähän... kaulaputki päässy vinoon ilmeisesti. Ei tietäne hirveän hyvää laakerin kestolle, vaikka nyt toimii ihan hyvin. Venttaillaan oikeaa osaa tai hankitaan tapered keula. Ja boost etukiekko... se tässä sniiduilijana on vähän pistänyt vastaan oikean keulan hankinnassa.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

No, tilaamani uusi "merkkiosa" on tietenkin väärä, kun ei tiennyt tarkkaa mallia ja vaihto ei kannata kun toi oli ainoa tarjolla oleva. Mennään tolla mikä on kiinni, katotaan kestääkö. Vaihdetaan sitten koko laakeri.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.