Kirjoitettu 27. Toukokuuta27. Touko Kirjoittaja 2 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti:^Missäs marjanostajan (minun) korvaukset viipyvät, kysyn vaan?Nuo pitäisi velvoittaa myymään marjat kahtena seuraavana kesänä 2 €/kg. Mitä valtio niillä rangaistusmaksuilla tekee ! Sehän on saanut korkeammat alvitilitykset. Muokattu: 27. Toukokuuta27. Touko, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 28. Toukokuuta28. Touko Mutta, meneekö tuo 9,4 milj. seuraamusmaksu sitten thaikuille jattavaksi, vai kuittaako Valtio koko potin itse ja tulee siten itse hyväksikäyttäneeksi poimioita? Toivottavasti ei ihan näin.Aiemminkin ihmetellyt tuomioita, jossa tuomittu määrätään maksamaan uhrille korvauksia ja valtiolle sakkoja. Mutta ne sakot ovat korkeammat, kuin uhrille maksettavaksi määrätty korvaus, joka jää sekin yleensä maksamatta.
Kirjoitettu 3. Kesäkuuta3. Kesä Kirjoittaja Hinaaajien kuljettaja sai sakot ajettuaan vesiskootteria ilman ajokorttia. Koska asianomaisella on vesiliikenteeseen ylempi ajo-oikeus, kannattaisi valittaa.
Kirjoitettu 5. Kesäkuuta5. Kesä Kirjoittaja Muodostaako kunniaa loukkaavan kommentin tykkääminen kunnianloukkauksen ? Itävallassa ylin tuomioistuin päätti, että ei muodosta.Konkreettisessa kommunikaation kulussa tuomioistuin lähti siitä, että tykkääminen "Like" voidaan käsittää epätäsmälliseksi antipatiaksi valittajaa kohtaan. Se ei kuitenkaan sisällä kunnianloukkausta. Muokattu: 5. Kesäkuuta5. Kesä, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 15. Kesäkuuta15. Kesä Kirjoittaja Vietnamilaisen työnvälitysbisnes lienee aivan normaalia länsimaailman ulkopuolella. Olen tainnut jo puhua ukrainalaisten rekrytoinnista.
Kirjoitettu 18. Kesäkuuta18. Kesä Kirjoittaja Koulukiusaaja joutui 'kenttäoikeuteen' ja sai lättyynsä ansaitusti. Tässä on mielestäni lainsäädännön kehittämisen paikka. Nythän on jo käräjöinnin sijaan käytössä sovittelumenettelyjä. Kuvioon voitaisiin lisätä ansaittu selkäsauna ja laajentaa se koskemaan myös alle 15-vuotiaita. Selkäsaunan antaja pitäisi palkita rankaisemisen sijaan.Mun keskikoululuokalla oli ihme tyyppejä. Alaluokilla tapahtui massaluokallejäänti, jolloin luokallemme tuli puoli tusinaa sälliä ylemmältä luokalta. Näistä pari oli fiksuja, mutta loput katastrofeja, jotka olisi pitänyt siirtää suoraan tarkkailuokalle. Kaksi viikkoa ennen keskikoulun päättymistä rehtori erotti 5 jätkää meidän luokalta. Nämä jäivät siten ilman päästötodistusta. Rehtori oli koulutukseltaan pappi. Minusta tuo peliliike oli pari vuotta myöhässä. Muokattu: 18. Kesäkuuta18. Kesä, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 5 tuntia sitten5 h Kirjoittaja Sit eiku profiloimaan. Tää Oulun fillaripuukottaja on kyllä alle 5 pisteen juttu - vanhempi kanttismies. Fillari on uudempi. Edessä on valot ja takana ainakin iso heijastin. Huru-ukot ajavat naistenpyörillä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään