Kirjoitettu 27. Toukokuuta27. Touko Kirjoittaja 2 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti:^Missäs marjanostajan (minun) korvaukset viipyvät, kysyn vaan?Nuo pitäisi velvoittaa myymään marjat kahtena seuraavana kesänä 2 €/kg. Mitä valtio niillä rangaistusmaksuilla tekee ! Sehän on saanut korkeammat alvitilitykset. Muokattu: 27. Toukokuuta27. Touko, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 28. Toukokuuta28. Touko Mutta, meneekö tuo 9,4 milj. seuraamusmaksu sitten thaikuille jattavaksi, vai kuittaako Valtio koko potin itse ja tulee siten itse hyväksikäyttäneeksi poimioita? Toivottavasti ei ihan näin.Aiemminkin ihmetellyt tuomioita, jossa tuomittu määrätään maksamaan uhrille korvauksia ja valtiolle sakkoja. Mutta ne sakot ovat korkeammat, kuin uhrille maksettavaksi määrätty korvaus, joka jää sekin yleensä maksamatta.
Kirjoitettu Keskiviikko klo 14:442 vrk Kirjoittaja Hinaaajien kuljettaja sai sakot ajettuaan vesiskootteria ilman ajokorttia. Koska asianomaisella on vesiliikenteeseen ylempi ajo-oikeus, kannattaisi valittaa.
Kirjoitettu 22 tuntia sitten22 h Kirjoittaja Muodostaako kunniaa loukkaavan kommentin tykkääminen kunnianloukkauksen ? Itävallassa ylin tuomioistuin päätti, että ei muodosta.Konkreettisessa kommunikaation kulussa tuomioistuin lähti siitä, että tykkääminen "Like" voidaan käsittää epätäsmälliseksi antipatiaksi valittajaa kohtaan. Se ei kuitenkaan sisällä kunnianloukkausta. Muokattu: 22 tuntia sitten22 h, käyttäjä: alpensau
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään