Kirjoitettu 2. Heinäkuuta2. Heinä Newyorker ajan hermolla"No, I don’t think I’m interested in an open-toed relationship.” Muokattu: 2. Heinäkuuta2. Heinä, käyttäjä: MV
Kirjoitettu 4. Heinäkuuta4. Heinä Kirjoittaja Mä arvasin tän: sandaalien osto liitti mut johonkin outoon kulttiin. Nyt vaikka en ole pitänyt noita lähes ollenkaan, kotona pari kertaa, niin useamman henkilön toimesta selitetään että pitäisi ostaa uudet sandaalit, yleensä aidot Birkenstockit, joiden häpeilemättömät kopiot nuo Liidelin kusiluistimet ovat. Miksi? En pidä noitakaan.... Jos laittaisin noi kadulle, varmaan joku outo hemmo, jolla on kalju, mutta ponihäntä, reilusti ylipainoa ja sandaaleista pursuaa varpaankynnet, jotka näyttävät tarvitsevan kulmahiomakonetta leikkaamiseen, tulisi selittämään virallisesta klubista, jossa saa alennuksia ja etuja sandaaleista ja niiden hajua pahentavista rasvoista.Oudon maailman avasi tämä sandaali-elämäntapa. Täytynee polttaa nuo ennen kun mitään pahempaa tapahtuu.
Kirjoitettu 4. Heinäkuuta4. Heinä Kerran ostin Liiteristä shandaalit. Lähdin koekäyttämään niitä lähikaupassa (100 m) ja takaisin tullessa molemmat hajosivat tyystin ja loppumatkan joutui etenemään hiihtotyylillä pelkkien nilkkaremmien varassa.Sen jälkeen olen jatkanut elämääni Eccojen varassa. Muokattu: 4. Heinäkuuta4. Heinä, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 4. Heinäkuuta4. Heinä Kirjoittaja Mä veikkaan että noi kestää hautaan asti mun käytössä. Tulkitkaa mtein haluatte 😁
Kirjoitettu 1 tunti sitten1 h Kirjoittaja Kävelin tänään sandaaleilla ekaa kertaa ulkona. Toinen lensi heti jalasta. Yritin hiihtää niillä zombiemaisesti eteenpäin, ei oikein tuntunut luontevalta. Varpailla kiinni pitäminen oli tuskaa... selvisin kuitenkin koko matkan postilaatikolle ja takaisin, eli noin 10-20m. On se hurjaa tämä sandal-lifestyle. Muokattu: 1 tunti sitten1 h, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 34 minuuttia sitten34 min Koskaan en ole ymmärtänyt Dr Martensin suosiota, ihan saatanan kovat ja jalkoja särkee käytön jälkeen kun eivät jousta. Tässä jalkaystävällisenpi vaihtoehto ja kyll noillakin mummoja potkii.
Kirjoitettu 11 minuuttia sitten11 min Kirjoittaja ^Ei ilmeisesti raudoitettu kärki? "Jorge II Eh Suede on tyylikäs ja mukava muuli Dr. Martensilta. Siinä on mokkanahkainen yläosa, jossa on solki ja mukava pohjallinen. Kenkä sopii täydellisesti rentoon käyttöön ja sitä voi pukea ylös tai alas."
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään