Tuleepa nyt vastattua omaan kysymykseen.
Eilen lähti mukaan Eggbieter-1 poljin. Maksoi n. 60e. Eli ei kallis testi-investointi. Myyjä oli pyöräliikkeessä sitä mieltä että nykyiset Eggbieterit olis kestävämpiä. No, kohtahan sen näkee kun ottaa nuo käyttöön. Tänään pitänee tehdä eka testiajo.
Ostin muuten varaklossit. Niillä oli hintaa 20e. Joten en pitänyt niitä kalliina.