Ensimmäistä kertaa olen ostamassa kunnollista pyörää, apuja siis kaivataan. Mikä olisi laadukas, kevyt ja kestävä pyörä naiselle työmatka- ja kaupunkikäyttöön? Matkat noin 10-15km. Lapset kulkevat Croozerin kärryllä matkassa. Budjetti kokonaisuudessaan pyörälle ja tarvikkeille n.1000€. Trek fx 3 kokeilin liikkeessä, ja tykästyin kovasti. Trekistä, Cresentistä ja Feltistä olen kuullut merkkeinä positiivista.