Miten Sramin ja shimanon osat sopivat keskenään? Mulla on Felt IA3:ssa sramin osasarja, takavaihtaja ja etuvaihtaja SRAM Red 22, ketjut: SRAM 11s ja takapakka: SRAM 11s, 11-26.
Kysymys kuuluu: Voinko laittaa tähän esim.Shimano Ultegran takapakan??
A: Sopii suoraan keskenään?
B: Pitää vaihtaa myös takavaihtaja
C: Pitää vaihtaa ketjut
D: Pitää vaihtaa molemmat
Kiitos vastauksista