Moro.
Rupee sora:n jarrujen palautusjousi jo vähä antautumaan. Onko noita jousia eriksee jossain myynnissä? Tampereella osa pyöräliikkeistä väittää ettei sais.
Kannattaako niitä ees uusia vai uusiiko koko jarrut?
Morjens.
Olis täs talven aikana tarkoitus ehostaa vuostuhannen alun maantiepyörä. Se mihin teidän mielipidettä/asiantuntemusta kysyn on se, että aattelin jos olisin vieny vaijerit osan matkaa rungon sisällä.
Kysymys:
Uskaltaako runkoon(alumiininen) porata reikiä noille läpivienneille(kuvassa)? Onko kukaan tehny vastaavaa ja pitäskö vahvistaa jollain tavalla?