Nyt pyöräukot jeesikää mua. Ois tarve ostaa uus pyörä työmatkoille ja mahdollisesti kevyille poluille lenkkimielessä.
Tämmösiä pyöriä oon tuumaillu, kertokaa kumpaan itse kallistuisitte tai jos samasta hintaluokasta löytyy mielestänne parempaa niin saa toki ehdottaa!
https://www.pyorasuvala.fi/sport-1/trek-ds-3-2019
https://www.cycli.fi/specialized-crosstrail-sport-2019-hybridipyora
Kiitos!