Terve,
Pitkään olen ajanut maantiellä, mutten milloinkaan käyttänyt tuubirenkaita. Nyt tulin kuitenkin hankkineeksi tuubikiekot kun sattui sopivat kohdalle, joten haluaisin kysyä niiden käytöstä. Ennenhän tuubit liimattiin vanteelle, mutta onko nykyään parempi käyttää tuubiteippiä ja pitääkö se kunnolla? Entä jos tuubi puhkeaa, niin onko se vaihdettava uuteen, vai korjaako paikkausneste niin, että tuubia voi käyttää sen jälkeen normaalisti? Onko tuotesuosituksia teipiksi ja nesteeksi? Entä onko suosituksia hyväksi 25 mm tuubiksi kisakäyttöön eli riittävän kevyt ja nopea, mutta myös kestävä ja saako kyseistä tuubia edukkaasti Suomesta?
t.Timo