Jotain vastaavia löytyy, esim Booda (jos on liian kapee haarukka nastoille), tai Lascar (jonka bullhorneista en tykkää), tai Flying Machine (joka pitäis tullata Ausseista)... Eli pitänee kasauttaa oma. Joten kyselen täältä kokeneemmilta (ja viisaammilta, tietty!) että mitä arvioisitte hintahaarukaksi projektille:
- rautarunko (esim Soma Wolverine)
- hihnaveto (Gatesin sinkula tai napavaihteiseksi esim Shimano Nexuseen)
- levyjarrut (hydrauliset, puoli, tai miksei mekaaniset)
- droppitangolla, perus kiekoilla, ei painontarkoilla osilla muutenkaan..
- kasaukselle ja siten siis koko prokkikselle hinta
Laitoin kierroksen yhteydenottoja, muttei niihin kukaan tälleen kesäkiireellä ole ehtinyt vastata. Samalla voisin kuitenkin jo vähän varautua missä mennään hinnan suhteen. Varsinkin jos kokemuksesta tiedätte niin arvosta, ja siinä tapauksessa myös vinkkejä mistä kannattaa/ei kannata tilata. Kiitos!