On alkanut kiinnostamaan nuo cyclocrossit ja nyt kaipaisinkin kokeneempien suosituksia ja ohjenuoria ensimmäisen cyclocrossin hankintaan. Pyöräiltyä tulee aika paljon ympäri vuoden ja budjetti varmaan pyörii jossain max 1500€. Ennen kaikkea mitkä on ne ominaisuudet ja varusteet, jotka ainakin kannattaa ottaa huomioon?