Kirjoitettu 15 tuntia sitten15 h No nythän mä muistin että näinhän se käy Pariskunta jota olen seuraillu, nyt on paljon asiaa...^ ja ennen muhkea kivirinkipesä...lokit pitävät vanhasta pesäkivestä kiini viimeiseen asti..B B-itäpuolen kivellä odotellaan... tätä pesää lähelle pääsen näämiointipeitteen alla hiippaillenja siellä 2 pientä poikasta! Lassi ja Lili 🙂 Lassi on heti aktiivisempi
Kirjoitettu 6 tuntia sitten6 h Kirjoittaja Sentään jotain kuvaa semionnistui. Poikasten haukottelua...ihan selvästi tuo haukotteva on Lassi. naamiopeitto on pakollinen että kuvauspaikalle pääsee... Muokattu: 6 tuntia sitten6 h, käyttäjä: tempokisu kuva
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään