Kirjoitettu 6 tuntia sitten6 h Olen noin 200 cm pitkä ja kokeillut lainapyörällä maantiepyöräilyn ihanuuksia. Lainapyörä oli L-kokoinen, eli minulle aivan liian pieni. Ajattelin, että tästä voisi innostua sen verran, että sijoittaisin vähän oikean kokoiseen pyörään. Nyt kuitenkin ongelmana on se, että ainakaan käytettynä ei löydy XXL- tai 3XL-runkoisia pyöriä laisinkaan. Trekillä ja Canyonilla ei saa uutenakaan edullisempia malleja, joten minulla on pieni ongelma. Onko täällä jollakulla antaa ideaa mistä voisin lähteä etsimään. Ajatuksissa on perusmallin endurance-pyörä, kun tässä ollaan kuitenkin ihan aloittelijoita vielä. Budjettina mielellään alle tuhat euroa.
Kirjoitettu 6 tuntia sitten6 h Ei taida ihan helpolla onnistua tuohon hintaan nykymaailmassa. Pelagon Stavanger taitaa olla ainoa katukauppamalli missä olen törmännyt noihin kokoihin mutta uutena vähän eri hintaluokassa. Kännärin Topstonea saa joskus lähes tuohon hintaluokkaan ja siitä se isoin koko on luultavasti tarpeeksi iso. Mutta löydäpä kaupasta kokeiltavaksi.
Kirjoitettu 5 tuntia sitten5 h Maxxilla on 3XL kokoisia fillareita. Hinta uutena toki suurempi, mutta voisiko noita etsiä käytettyinä ? https://rebike.com/https://www.fahrrad365.de/gravelbikes
Kirjoitettu 5 tuntia sitten5 h Tämä pyörävideobloggaaja Kampiapina on pitkä mies ja ilmeisesti taistellut asian kanssa. Luulen että tietää ja vastaa jos otat somessa yhteyttäinsta @kampiapina (tais olla threadissa samalla)sitten hänellä on tuo pyörätori.com fillarisivusto, jossa voi laittaa hakuvahteja yms. Tämän palstan sisarsivu fillaritori.com sisältää mielestäni hyvän haun ja siellä on tarjontaa paljon. Katoin piruuttani niin maantiepyöristä nyt löytyy suurimmat XL kokoa, mut voit laittaa myös "ostetaan" ilmoituksen itse.
Kirjoitettu 5 tuntia sitten5 h Kannattaa myös jutella jonkun tekoälyn kanssa ja muuttaa omat mitat stackiksi ja reachiksi. Silloin on helpompi hakea vaikkapa 99spokesilta malleja. Niiden tietokannat ei oo kattavia mutta silti parempia kuin muut mitä oon löytänyt.Yritin joskus tehdä ostoagentin geminin päälle mutta sieltä tuli vaan panssarivaunuja.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään