Jump to content
ESTETTY

Renkaat isommiks


vuodentuolokas

Recommended Posts

Auttakaa tyhmää ja uutta, 

mulla ihan normaali 26" maastopyörä etujousilla, 6418187469048_kuva1.jpg
aikalailla niinku kuvassa/linkissä. Siinä nyt kiinni jotkut normaalit 2" renkaat leveydeltä ja mielestäni(ja mittauksien jälkeen) siihen kyllä sais leveämmätkin kiinni. Olen katsellut osia osoitteesta bikester.fi, mutta en oikeen tiedä mitä kaikkei sitten tarvitsee vaihtaa renkaiden ja vanteiden ohella. Auttakaa urpoa, tuossa takarenkaassa muutenkin alkaa kulutuspinta olemaan lopussa, niin se on vaihdettava kohta jokatapauksessa...

Link to comment
Share on other sites

Jos kiekoissa ei ole mitään vikaa niin miksi vaihtaa ne? Tietysti jos on laakerit paskana niin sitten. 

Onko ketjut ja pakka missä kunnossa? Ne varmaan menee vaihtoon jos on paljon ajettu pyörä ja sitä ei ole huollettu.

Kumejen leveyteen vaikuttaa vanteen sisäleveys. Sitten noissa eri valmistajien ilmoittamissa leveyksissä on paljon heittoa. Pahin esimerkki mitä itse tiedän on maxxis, niiden 2.4" kumi on todellisuudessa lähempänä 2.2". Niistä ei suoraan voi koskaan tietää ellei netistä löydä jonkun käyttäjän mittaustuloksia. Siinäkin täytyy sitten huomioida vanteen leveys, joka usein unohtuu ilmoittaa.

 

Jos tulee isompi tilaus niin suosittelen katsomaan osat Saksasta.

Link to comment
Share on other sites

On 26.11.2017 at 18.05, soihtu kirjoitti:

Jos kiekoissa ei ole mitään vikaa niin miksi vaihtaa ne? Tietysti jos on laakerit paskana niin sitten. 

Onko ketjut ja pakka missä kunnossa? Ne varmaan menee vaihtoon jos on paljon ajettu pyörä ja sitä ei ole huollettu.

Kumejen leveyteen vaikuttaa vanteen sisäleveys. Sitten noissa eri valmistajien ilmoittamissa leveyksissä on paljon heittoa. Pahin esimerkki mitä itse tiedän on maxxis, niiden 2.4" kumi on todellisuudessa lähempänä 2.2". Niistä ei suoraan voi koskaan tietää ellei netistä löydä jonkun käyttäjän mittaustuloksia. Siinäkin täytyy sitten huomioida vanteen leveys, joka usein unohtuu ilmoittaa.

 

Jos tulee isompi tilaus niin suosittelen katsomaan osat Saksasta.


kiitti Soihtu. pitää hiukan tarkemmin katsoa vielä, mutta olen melko varma ketjujen ja pakan kestävän vielä vuoden. tietenkin riippuu paljonko itse ajan.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.