Densen Posted October 21, 2023 Posted October 21, 2023 Huom nyt kannattaa välttää tilaamista. Yhtiö johon kuuluu mm crc, wiggle ja bikester ja sisältää siis harmi kyllä myös hyvät pyörämerkit Vituksen ja Nukeprooffin on talousvaikeuksissa ja esim tuotteiden palauttaminen ei tällä hetkellä ole mahdollista. https://m.pinkbike.com/news/nukeproof-vitus-chain-reaction-cycles-and-wiggle-face-uncertainty-as-parent-company-restructures.html
VesaP Posted October 23, 2023 Posted October 23, 2023 (edited) Kommenteissa moni laittoi että ennen tilaillut paljonkin CRC:stä ja Wigglestä mutta Brexitin jälkeen ei kertaakaan. Täällä sama homma. Nolla tilausta Brexitin jälkeen noihin kahteen putiikkiin. Cyclestoresta olen Englannista vielä tilaillut kun se on siitä järkevä kauppa että ne poistaa englantialvit tilauksista joten ei tarvii maksaa tupla-alveja. CRC/Wiggle:stä ei ole tietoa että vähentääkö ne edes englantialvit ennen laskuttamista, en ole jaksanut ottaa asiasta selvää. Edited October 23, 2023 by VesaP
Densen Posted October 23, 2023 Author Posted October 23, 2023 Minä itse asiassa olen tilannut pari kertaa wigglestä brexitin jälkeenkin. Hinnat ovat olleet tietyissä tuotteissa kohdillaan ja hinta sisältää tullit ja alvit. Ja yli 50 euron ostoksissa postitkin. Paketit tulivat siis ilmoitetulla hinnalla kotiin eli olivat hoitaneet tulliasiat valmiiksi.
RitcheyStanton Posted October 24, 2023 Posted October 24, 2023 23.10.2023 klo 12.29, VesaP kirjoitti: Kommenteissa moni laittoi että ennen tilaillut paljonkin CRC:stä ja Wigglestä mutta Brexitin jälkeen ei kertaakaan. Täällä sama homma. Nolla tilausta Brexitin jälkeen noihin kahteen putiikkiin. Cyclestoresta olen Englannista vielä tilaillut kun se on siitä järkevä kauppa että ne poistaa englantialvit tilauksista joten ei tarvii maksaa tupla-alveja. CRC/Wiggle:stä ei ole tietoa että vähentääkö ne edes englantialvit ennen laskuttamista, en ole jaksanut ottaa asiasta selvää. Onko tuolla cyclestoressa paljon säätämistä noiden tullien kanssa ja paljon tekee lisää alvien kera noihin alvittomiin hintoihin? Eipä oo tosiaan paljon tuolta suunnalta tullut tilattua. Pari kertaa kai ja silloin noi kaikki on sisältynyt hjintaan.
VesaP Posted October 24, 2023 Posted October 24, 2023 (edited) Ei siellä mitään tarvii säätää. Tilaa menemään niin sinne maksetaan ostokset ilman brittialvia (jonka ne vähentää automaagisesti ostoskorissa) ja sit ku paketti tulee suomeen ni omapostissa vaan tullataan se ja maksetaan suomialvit ja ehkä pari kolme prosenttia tullia riippuen tavarasta ja ostosten kokonaismäärästä. Edited October 24, 2023 by VesaP
Densen Posted October 27, 2023 Author Posted October 27, 2023 Bikesterin sivuilla lukee nyt että tilauksen voi tehdä normaalisti ja muutoinkin uskovat, että viikon loppuun mennessä homma normalisoituu heidän osaltaan. Mutta tällä hetkellä vielä palauttaminen tai lahjakorttien ostaminen mm. ei ole mahdollista.
RitcheyStanton Posted October 28, 2023 Posted October 28, 2023 Varmaan tulee hyviä alennuksia ensi tai seuraavalla viikolla. Pitää olla valppaana. Toi bikester on normaalisti melkein kalliimpi kuin Suomen liikkeet niin vähän ihmetyttää tää konkka. Varmaan varastoa kertynyt melkoisesti liikaa eikä ostajilla ole nyt rahaa tai haluja ostaa.
IncBuff Posted March 1, 2024 Posted March 1, 2024 Bikesterillä on näemmä luukku väliaikaisesti kiinni. Ilmeisesti järjestelyt on saatu tehtyä.
Densen Posted March 5, 2024 Author Posted March 5, 2024 Ja luin, että wigglen on ostanut joku yhtiö eli senkin toiminta jatkunee.
Recommended Posts