alpensau Posted November 11 Share Posted November 11 (edited) 20.10.2023 klo 10.42, Jopotuinen kirjoitti: Aika Opel uskovaista porukkaa siellä, Hassuinta on, että suorastaan jumaloivat auton jakkaroita, Mä olen kerran ostanut Opelin etupenkin perkaamolta. Jäi kyllä sillä kertaa vaihtamatta syystä a tai b (kiskovälissä säätämistä ?). Tuolla se on vieläkin. Tuli just mieleen, että naittaisiko sen hylätyn toimistojakkaran jalan kanssa tv-tuoliksi. Edited November 11 by alpensau Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jopotuinen Posted November 11 Share Posted November 11 Hommissa olivat verstaalla naittaneet yhteen SAAB nahkajakkaraan toimistotuolin jalan. Olihan se muuten mukava istuskeltavaksi ja olis siinä ollu näille Opel uskovaisillekin varsinainen epäjumala pällisteltäväksi Densen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Densen Posted November 13 Share Posted November 13 Rouva yllättäen ehdotti viikonloppuna, että pitäiskö "meidän" luopua somen käytöstä. Hänellä joku ig tuntuu olevan kieltämättä isompi koukutin kuin itsellä. Hän saattaa jäädä just jumittaa sen tyrkyllä olevan kuva- ja videovirran ääreen. Itse pysyn paremmin siinä, että katson vain niiden ihmisten mahdolliset päivitykset jotka mua kiinnostaa. Satunnaista tyrkyttämistä katson harvoin viittä minuuttia pidempään. No vähän vaikeelta ajatus kokonaan luopumisesta äkkiseltään tuntuu. Mutta mä voisin hyvinkin sopia sellaisesta, että ei käyttäis puhelinta vaikka klo 18 jälkeen ollenkaan. Tai viikonloppuna olis kokonaan käyttämättä. Muutoin kuin tyyliin tarvittaessa googlemapsia navigointiin tai sitten yhteydenpitoon ihmisiin whatsupilla, soittamalla tai tekstarilla. Jos jotain siis ihan pitää sopia tai kysyä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommi2 Posted November 13 Author Share Posted November 13 (edited) Joo. äkkiä mäkin "palasin" tänne joutavuuksia heittelemään, sillon viikon tauon jälkeen tuntui ihan tyhmältä kirjoittaa jotain arkipäiväistä. Ja tosin usein kattelen että onko tullut mitää uutta.... tollaset säännöt vois olla just hyviä. Tai sitten luopuisi kokonaan. Hyvä sääntö olis että lukis vaan töissä Edited November 13 by tommi2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jopotuinen Posted November 13 Share Posted November 13 4 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Hyvä sääntö olis että lukis vaan töissä No way! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Densen Posted November 14 Share Posted November 14 Mä voisin koittaa tota. Tyyliin 8-16 välillä. Tai jos työpäivä on ollut kiireinen ettei oikeesti ole ehtinyt, niin tosiaan hetken katsois työpäivän päätyttyä "tärkeät asiat" mutta tyyliin viimeistään 30 min päästä kännykkä johonkin lipaston laatikkoon loppuillaksi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommi2 Posted November 14 Author Share Posted November 14 Toinen validi ja ilmeisen käytetty tapa on lukee vaan vessassa... tosin se saattaa poikia outoa käytöstä jos on riippuvainen. Mä joskus lopetin tupakointia ja pistin säännön ittelleni et kun ottaa alkoholia, voi polttaa. No, röökin himossa tuli käytyä kaljalla useempikin kerta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Densen Posted November 14 Share Posted November 14 Jep jep. Mulla on kampanja etten osta kotiin olutta ennen joulua. Pientä lounasolutta arkena ravintolassa se ei siis koske... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommi2 Posted November 17 Author Share Posted November 17 No niin, niinkun tässä ei olisi tarpeeksi, liityin Blueskyhyn, koska "se on kun alkuaikoijen Twitter" ja sinne tarvii kutsukoodin tai joutuu jonottamaan vuosia... oh, kuinka hienoa olla osa tuota yhteisöä kutsuttuna. Ei siellä vaan ole mitään mulle ainakaan. Paskan möivät. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Köfte Posted November 17 Share Posted November 17 (edited) Fb-suhteeni on vähän on-off-mallia, eli saatan käydä jopa vuosittain. Tili piti luoda naisten maantiekisojen seurannan vuoksi muinaisaikoina. Häivyinkin taannoin pariksi vuodeksi, palasin kuitenkin samalla käyttöasteella. Ei Instaa, ei meseä, ei twitter/xää. Whatsupp käy/toimii, koska perheryhmä ja osa sosiaalisesta elämästä myös siellä. Toimisi kyllä ilman tuotakin helposti. Tutuille Fb-kamujen tinkaajille voi sanoa naamatusten/muuta kautta, ettei iske. Helpommin voi halutessaan tavoitella perinteisemmin. Käy vaikkapa kylässä, jos elämäni kiinnostaa. Voin vaikka tiristää espressot. Edited November 17 by Köfte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts