Jump to content
IGNORED

Politiikkakeskustelu - Ainut ja oikea ketju aiheelle.

Recommended Posts

Vuonna 2015 joku vertasi silloista sisäministeri Orpoa kinkkusänpylään kun käytiin nevvotteluja (lue sanelua) ja kukaan ei olisi huomannut, jos joku olisi syönyt Suomen nevvottelian.

Edited by mgcc

Me on taattu etelän koijarien velkoja useammalla nimikkeellä. Sitäkö lisää ? Italian pankkikriisikin meni jonain koronaelvytyksenä. Kämppien energiasaneeraustuki kotitalouksille 110 %. Tätä ei olisi suomipoika keksinyt. Eikö makaroonit voisi itse laittaa asioitaan kuntoon ? Kukaan ei maksaisi siinä maassa veroja. Fiat on nykyään Stellantis - pääkonttuuri Amsterdamissa. Motarimaksut kerättiin ainakin aiemmin sveitsiläisen pankin tilille. Ei liittovaltiolle, jos minä saan päättää.

Edited by alpensau

Minkä kansainvälisen oikeuden säännön mukaan tietyltä alueelta saa poistaa nykyisen väestön ja muuttaa itse tilalle ? Ympäristönsuojelijat käyttävät TääOnNytMeidän-sääntöä, mutta mites väestönvaihdon yhteydessä ?

Paimenet eivät pysty kehittämään aluetta on minusta aika heikko argumentti.

5. kolonna naureskelee sisäministerin puheille, että Putte voi hakea turhapaikkaa. Mistä tiedetään ilman paperia tulevan äijän henkilöllisyys etenkin kuin tiedetään, että Putella on useita kaksoisolentoja? Jos paperiton staruchek sanoo asyl, niin se käynnistää välittömästi turhapaikkamenettelyn ja henkilöllisyyden selvittämisen.

Hiihtokaupunki Seefeldillä on niin paljon velkaa ja tytäryrityksen kautta takausvastuita talviurheiluun liittyen, että kukaan ei suostu kylän pormestariksi. Nyt kunnanvaltuustokin irtisanoutui. Luulevatko siten pesevänsä kädet ? Pääosa veloista syntyi mm-hiihtojen järjestämisestä v. 2019.

Juttu sikäläisessä yleisradiossa https://tirol.orf.at/stories/3234275/

Edited by alpensau