Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Mahan ympäryksessä on aivan saakutin helppo fuskata. Mä olen kelannut että pitäiskö ottaa kaikista fuskatuin mitta, eli vetäisi sisään minkä lähtee ja ohuimmasta kohdasta, kiristäisi nauhaa minkä lähtee. Muutos se varmaan tossakin näkyisi. Ostin diabeteskaupasta (ainoa mistä moisia löytynyt) jousitoimisen mittanauhan tätä tarkoitusta varten... jousi on liian jäykkä, ei reagoi herkästi vaan nauha uppoaa läskiin. 

Nykyaikana pitäsi olla joku IoT-vatsapanta koko ajan ja pohjallisissa vaa'at, käppyröitä voisi seurata reaaliajassa netissä, näytteenotto vaikka 1000 kertaa sekunnisa :D 

Edited by tommi2
Posted

^Eli vähän kuin ennenwanhaan oli TV-Shopeissa "Sauna-Belt"tejä. Suorastaan polttivat mainosten mukaan vatsaläskit pois muutamassa päivässä! Tosin noissa ei tainnut olla WiFi-yhteyttä netin reaaliseurantaan kun ei tainnut olla vielä koko WiFiä keksitty kun beltit oli kuuminta hottia (kirjaimellisesti) ostoskanavilla. :)

Posted

Mulla olis sellanen AliPapan lähettämä, kun liimataan elektrodeja ihoon kiinni ja töpseli seinään, niin johan alkaa lihakset kipristellä!

Että jos mahan seudun miinoittaisi nuilla ja päiväunille. Sillä välin mahamuskelit tekisivät siellä omaa jumppaansa, niin eikös tuossa mahtaisi energiaa palaa?
Vai onko se energia siitä vekottimesta lähtöisin?

Ettäkö miltä se sitten tuntuu? Jos on joskus sähköiskuja saanut, niin aikas samalta, mutta mikäs sen nyt olis pientä kärsimystä hyvän asian puolesta :D

Kerran olen kokeillut.

Posted

Mulla on Omronin vastaava, mutta sitä markkinoidaan hierontaan. Se on ihan ookoo, tuntuu melkein että joku hieroo, tosin ei korvaa oikeaa hierontaa ainakaan allekirjoittaneella. Menee niska-hartia jumiin joskus niin että on pakko käydä hierojalla, vaikka käyn melkein mielummin hammaslääkärissä. Kerron tämän kerran yhdelle yli-innokkaasti uutta aikaa markkinoivalle hierojalle, niin selkeästi loukkaantui :D 

Posted

Ja itsellä Compex Wireless setti. Olen käyttänyt sitä reisien hierontaan pyörälenkkien jälkeen. Tuolla olis kaikenmaailman voima-ohjelmiakin mutta en ole niitä kokeillut että oikeastiko lihas kasvaisi tai ainakin lihasmassa pysyisi nykyisellään ilman reeniäkin. Olen käsittänyt että näitä käytetään esim jos on vaikka jalka mennyt poikki eikä voi reenata niin annetaan sähkön hoitaa pelkkää esim reisilihasta. Aikoinaan Mark Cavendish oli tämän laitteen mannekiinina. Ja jos käy Markille, käy myös VesaP:lle. 👌SS-Photos-COMPEX-40__58920.1639522493.jp

No topicciin liittyen, alkaa aikamoinen nälkä olla... Vanhasta kokemuksesta tiedän että päivät 3-5 ovat vaikeimmat. Ekat pari menee vanhoilla pohjilla mitä ruokaa nyt koneistossa vielä kiertää, mutta päivien 3-5 kohdalla kroppa tajuaa että ei saatana sitä ruokaa nyt tulekaan ja menee ihan sekaisin. Sit pikkuhiljaa se alkaa helpottaa tuon viiden päivän jälkeen. Tuossa syksyllä sain vietyä 8pv kuurin kunnes olo oli niin kökkö että lopetin. Nyt en lopeta, vaan vedetään tämä viitisen viikkoa mitä otsikossa seisoo!

Posted

Projektin päivä 2 saateltiin loppuun 1h54min kävelylenkillä. Suapipa nährä huomisaamun saldo vaa-alla seistessa. Veikkaan joku reilu miinus1kg tähän aamuun verrattuna.

Posted (edited)

Huoh, onnetonta. Vain 800g eilisestä, oletin kyllä enemmäksi varsinkin kun 2h kuntoilin vielä parhaalla mahdollisella rasvanpolttosykealueella. Ja maha oli nyt -1cm lähtötasoon.

Eli yhteensä alusta alkaen -2.7kg ja -1cm.

Ainakaan tänään en kävele, en ehkä huomennakaan, jalat sen verran kipeät noista kahdesta edellisestä kävelysiivusta. Ei auta pyöräjalat kävelyyn näköjään, ja varmaan sit päinvastoin eli tään laihiksen jälkeen pyörällä pääse enää mihinkään. No, se on sen ajan murhe.

Edit: Ainiin, eilen illalla mittasin painon nukkumaan mennessä ja oli +1kg aamupainoon vaikka olin noilla litkuilla vain, toki juonut litratolkulla sokeritonta nestettä. Eli nyt kun aamulla oli -800g niin yön aikana olin "laihtunut" 1.8kg. Hyvin heittelee kyllä eestaas.

Edited by VesaP
Posted

Itse muistelisin myös muinoin, kun tuota hommailin, niin paino seilasi edes taas, mutta sitten ne nousu pomput alko tapahtua syvemmältä ja syvemmältä ja pian oltiinkin aivan uuden ongelman edessä, pitäiskös nostella housuja vai laskea persettä :D