Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

^ niin, mä sain 12 km kävelyyn ( yhteensä, kaksi rupeamaa) kulumaan melkein 4 tuntia....pakko kävellä hitaasti, välillä pysähdyin katselemaan lintuja...ja haahuilin kaupassa etsien chia-siemeniä ( en löytäny )
Maksimipaasto aikoinaan 3 päivää syömättä siis mitään, kaffetta ehkä juonu. En suosittele.

Tsemiä

Edited by tempokisu
Posted

Toi Withingsin appi idiootisti pyöristää aina johonkin tasa-100g lukuun vaikka itte vaaka antaa 50g tarkkuudella näytössä tiedot. Vaaka näytti -250g mutta appi -200g joten sillä mennään eli neljännen päivän jälkeen yhteensä -3kg. Mahan mittaan seuraavan kerran kun seuraava tasakilo ohitetaan.

Posted

^ toi kuulostaa vaaralliselta tahdilta, jatkoa ajatellen. Paras olisi se että elintavat (ruokailu, liikunta) muuttuu pysyvästi, toki uskon että liikut paljon mutta on sitä suklaatakin tullu syötyä 😄 

Muistan kun sairaalassa anoreksian pahimmassa vaiheessa painoin 25,8kg - olisin halunnu syödä mutta teki kipeetä. Sairaalassa sanoivat että pääset pois..ehkä kuukausien kuluttua...kun painat 40kg. Kohtelu sairaalassa oli semmoista kidutusta ( potalle asiat, ei sermiä...yms. ) että päätin syödä kaiken mitä on missään tarjolla - ja viikon kuluttua 40kg täyttyi ja niitten oli pakko päästää mut vapaaksi.
Elimistö meni ihan sekaisin, turposin milloin mistäkin eikä vatsa toiminut, välillä kuuma ja välillä kylmä, ja kesti pitkän aikaa ennenkun tilanne tasoittui.

Posted (edited)

Viidennnen päivän jälkeinen tilanne:

Paino -800g (tipahtipa älyttömästi) ja maha -1cm.

Eli yhteensä: -3.8kg ja -3cm.

Eilen jo aattelin hetken että loppus tää paska jos en olis tänne julkisesti vöyhöttänyt asiasta mutta nyt kun tipahtikin onneksi tuolleen reilummin niin anto lisäboostia jatkaa vielä eteenpäin. Eli homma jatkuu! Ehkä. Kait. Melkovarmaan.

Edit: Ärsyttää tuo keli. Oli täysin sulat tiet niin piti rykästä toissapäivänä vttu sentin kerroksen valkeeta paskaa maahan eikä oo vieläkään sulanut pois kun on liian kylmää ollut. Eli nyt ulkona on liian liukasta kävellä ilman nastoja ja sit taas liian vähän lunta/jäätä nastakengille. Pärse. Olishan mulla salikortti ja varmaan salilla olis ehkä juoksumatto. Sinne kävelee 3h matolle? No ei, ei uskalla vielä aloittaa saleilua. Vastahan toi kortti on 2.5kk vanhentunut ja käyntikertoja NOLLA. Voi saatanan saatana. Maailman turhin ostos. Tai maailman laiskin äijä, ehkä niinpäin ennemmin.

Edited by VesaP
Posted

Mun uskoma valkku, Dan John , on sanonut että tavalisen ihmisen kannattas dietata kovaa 1kk/vuosi ja loppuaika yrittää vaan syödä aika kunnolla. Täähän on kuin Vesan oppikirjasta. 

Ite en pysty, funtsin että jos jakasi ton että 1 viikko 4x vuodessa.

Sit tuli mieleen että mitäs jos 2 päivää joka kuukausi??? Se kuulostas mun jutulta. Täytyy joskus kokeilla.

Posted

Suosittelen masennusta jos haluaa laihtua. Kesällä ja syksyllä ajelin (mun mittakaavassa) pitkiä lenkkejä mutta ei vaan lähde se kilo pois.
Kas kun tuli masennus ja söin (väkisin) 4 päivänä viikossa, lähti 3kg pois ( 46>43kg). Pystyisin nytkin olemaan syömäti, mutta jos laihdun lisää niin pyöräilyn saa unohtaa. Ensi kesänä jos pääsisi...

Maailman tylsintä on sisäpyöräily ja juoksumatto. Mieluummin ulkona kävely, vaikka hitaasti ( kuten tänään, kaikki reitit ihan jäärataa )

Posted

^Sori nyt kisu mutta henkilö joka painoi 13 vuotiaana lapsena 10kg enemmän mitä aikuisena naisena ei välttämättä ole paras mahdollinen referenssi painonhallinnan vinkkejä antamaan. 🙂

Posted

Nyt taittu apinan selkäranka. Lähetti kanto metri x metri (vähintään) laatikon täynnä suklaata ja keksejä ovelle. Täytyy tilata kohta *arvakädeltä ruokaa ja silleen. Ja sit vkonloppuna ketju kireälle! Pitää antaa kropan nyt pari vrk imeä energiaa koneeseen ensin.

Posted
2 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

^Sori nyt kisu mutta henkilö joka painoi 13 vuotiaana lapsena 10kg enemmän mitä aikuisena naisena ei välttämättä ole paras mahdollinen referenssi painonhallinnan vinkkejä antamaan. 🙂

Mutta jos haluat laihtua 😄  painonhallinnasta mitään puhunu. Mä puolestani en ymmärrä haluatko sä laihtua vai mitä? kun tilasit suklaata ja keksejä, että paraskin kritisoimaan.
ps. ei musta aikuista ikinä tullut, eikä naista. Olin lapsi ja sitten ämmä/täti.