tempokisu Posted February 4 Posted February 4 Tänään kävelty yhteensä 12km. Sain kirjeen henkilöltä jolta olen ostanu kudottuja nahkiaisia. Kirjeessä oli - semmoinen 7cm pituinen pieni nahkiainen-rintakoru "medical eel" joka auttaa! Aivan ihana yllätys 🙂 🐍
VesaP Posted February 4 Author Posted February 4 ^Oot kyllä kova! Vielä jokunen vuosi sitten mainitsit ettet voi kävellä yhtään, ja jotta bussipysäkiltä kävely töihin oli ylivoimaista. Hienoa että voit nykyään jo tuotakin harrastaa. Josko se klossikenkäkin menis jalkaan taas niin voisit pyöräillä silleen oikeesti etkä leikkiä "fläteillä" 🙂 Noin muutenkin, nyt on kisulla positiivisempi meininki yllä mitä ennen bannia. Eli foorumitauko teki hyvää! 👍
tommi2 Posted February 4 Posted February 4 Jep. Hyvä meininki, vanha kunnon kisu tuli takaisin. Hatunnosto.
tempokisu Posted February 4 Posted February 4 Kiitos 🙂 Nyt on ollu tosi paljon näitä pieniä mutta äärettömän tärkeitä asioita jotka antaa voimaa. Tänään olin srk tilaisuudessa, ja ylläni oli Nakkilan nahkiaispaistamon huppari > 2 pitkähköä keskustelua nahkiaisista ~ Vesa, kävely todella tuotti ( ja tuottaa) tuskaa mutta mä vaan vähitellen aloitin ( jo viime talvena), joka kävelyn jälkeen geelijääpussi vasemman jalan vaivaisenluukohdalle, olen niin tottunut tähän kipuun ettei jaksa välittää, toivoisin vaan että kylkiluut paranisi. Mutta hitaasti pitää mennä nilkkojen takia. Tänäänkin pysähtelin katseleen ihan läheltä tiaisia ja punatulkkuja. Mutta klossikenkiä en laita, parempi lenkkareilla (ja se on mulle myös turvallisinta), semminkin kun tuo vaivaisenluukipu ollu jo 12 vuotta eli ei se siitä poistu.Tavallisilla kengillä tassun saa aseteltua sopivampaan asentoon ( klossi on just siinä missä tassun kipukohta). Ja kun se mun pyöräily on ihan vaan ulkoilua.
concorde Posted February 6 Posted February 6 Tuohon naapuriin jysähtänyt iso tilaus 😃 https://yle.fi/a/74-20141411
tommi2 Posted February 6 Posted February 6 Menin heti ja tilasin muutamat sukat tuolta, kun VIELÄ PYSTYY!!!!!111!!! Voi olla kiirus heillä jatkossa. concorde 1
Nickname Posted February 6 Posted February 6 Tuli soitto että spinningpyörä olisi toimituksessa, sovittiin maanantaille toimtus, kyllä kohta on kesäksi kovassa kunnossa, ei tarvii tuskailla työmatkoilla paria ekaa viikkoa 🙂 Jopotuinen, tommi2 and MV 3
tempokisu Posted February 6 Posted February 6 Tää ei ole todellista! Kela myönsi mulle sairauspäivärahan ! mä olin ihan varma että jollain perusteella se evätään. Tilaan uuden ajan lääkärille, eihän tämä perusmasennus minnekään ole häipynyt. Jopotuinen, Nickname, MV and 1 other 4
Recommended Posts